reklama

V rebríčku dôležitosti Japoncov obsadzuje ich „Ja“ posledné miesta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Fuji (  ) najvyššia a najmystickejšia hora Japonska
Fuji ( ) najvyššia a najmystickejšia hora Japonska 

Ale aj tak by som rád začal svoje blogovanie stručným vysvetlením, kto som a prečo prichádzam.

Som taký obyčajný chalan zo Žiliny, kde som prežil celé svoje detstvo. Na strednú školu som chodil do matematickej triedy na Gymnáziu Veľká Okružná. Ani neviem ako sa mi to podarilo ale úspešne som ho absolvoval. Asi najviac mi dávala zabrať slovenčina a tie diktáty... Radšej ani nespomínať, takže ak nájdete nejaké gramatické chyby rád sa nechám poučiť o zákutiach slovenského jazyka.

Už od skorého detstva som sa dosť veľa zaujímal o bicykle a hlavne o tie horské (biky). No a tieto biky ovplyvnili aj môj výber univerzity a zamerania na nej. Preto ak pôjde všetko podľa plánu, tak zo mňa bude budúci rok strojný inžinier na Žilinskej Univerzite. J

Okrem bikovania a študovania ma ale na univerzite chytilo do pazúrov a doteraz nepustilo aj cestovanie a to ako po zahraničí tak aj po Slovensku. Po druhom ročníku počas prázdnin som vyrazil s kamarátmi na skusy do USA na „Work and Travel“. O rok neskôr som bol akceptovaný na stáž do rafinérie v Sýrii cez IAESTE. Potom ma čakal letný semester Erazmus v Magdeburgu v Nemecku a medzitým niekoľko viacdňových výletov na biku po slovenských a nemeckých horách.

Aktuálne som už desiatym mesiacom v Japonsku na staži v Toyote. A práve táto cestovateľská exotika ma príjmela k tomu aby som si sadol za počítač a podelil sa so svojimi zážitkami a postrehmi na internete. Budem sa snažiť, čo najlepšie popísať ako dokáže našinec efektívne prežiť v tejto krásnej a tajomnej krajine, kde všetci hovoria takým zvláštným jazykom. J

 

 

 

宜しくお願いします

 

 

 

 

Matej Víšek

Matej Víšek

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent Strojníckej fakulty Žilinskej Univerzity, aktuálne na ročnej stáži v Toyote, v Toyota city, Japan. Zoznam autorových rubrík:  Vulcanus in JapanSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu